Sunday, October 16, 2005

szombat este: macskafogo,szilvuple, suss fel nap, soho london, jam pub, cuba libre, dokk cafe

macskafogo:
1. no(9-es=kinyaltam volna akar meg dugas utan is, szep arc, 175 cm, barna, fiatal, vekony) :
-nagyon jol all neked ez a kicsit atlatszo felso
-hahahhihihi (tavolsagtarto testbeszed)
-amikor eloszor meglattalak, arra gondoltam, vajon te olyan lany vagy-e akit en szeretnek megismerni (pici neg)
-?????
-hadd mutatkozzak be: ***** kilincs
(full mirroring vegig: nagyon vicces volt, allandoan valtogatta a testhelyzeteit=> nem akarta, hogy utanozzam tudatallatt=> tul gyors volt neki a hirtelen harmonia?) + vegig nagyon szexi jeleket adott(pozitiv testbeszed)
elbeszelgettunk arrol, hogy o tancol... meg mindenfele (fluff talk=> www.fastseduction.com+ Allan
Pease: szo-beszed)
megkerdeztem, hogy mi az amit a legkielegitobbnek talal a tancban:
-a siker!!
erre en:
-igen!, a siker azt valtja ki beloled, hogy EREZZ EGY EGYRE FOKOZODO NYUGALMAT ES HARMONIAT, VELEM ez mar sokszor igy volt :-)
megkerdeztem, hogy van-e baratja (na ez az amit mindig elbaszok!)=> meg szep hogy van egy 9-esnek, mi a fasznak kell nekem emlekeztetni ot arra, hogy eppen a pasijat akarja megcsalni???? (itt is, figyeled?, presupposition=> komoly cucc: a pasijat akarja megcsalni=> velem! burkolt kornyezetben ugyan, de a tudatalatti uzenet, az az, hogy meg akarja csalni a pasijat velem=> implicite azt sugalltam ezzel neked, kedves olvaso, hogy milyen kurva jo vagyok ;-) )
-hogyan kellett volna befejezni? IGY:
amikor mondta, hogy el kell mennie, nekem mondanom kellett volna: (sietett a baratai utan)
-Megvalami, mivel nagyon sietsz a barataid utan(igaz) es nem talalkozunk mar soha tobbet (igaz+veszteseg) ezert nem folytathatjuk ezt a nagyon izgalmas (ez megy be az agyaba, hogy izgalmas!!) beszelgetest (igaz+veszteseg), de ha nem felejtem el az email cimed(neg+presupposition, hogy megadja), akkor talan kuldok neked egy par kedves sort. (ezt a monologot most vegigmondva, rajottem, hogy nagyon
fontos a hangsulyozas.)
2.no:
-dokk cafe, magas, szoke, szeparcu, elso ranezesre 9-es, de aztan kiderult, hogy protkoja van :-))))) na mindegy, megnezem mit lehet belole kihozni :-)
odamegyek:
-elnezest, eszrevettem rajtad valamit (persze nem vettem rajta eszre semmit, meg a protkojat sem)
-uristen, micsodat? (es odakapott a szaja ele=> na ekkor jottem ra hogy protkoja van)
-nagyon nagyok a pupillaid (erre a csaj rohogesben tort ki)
-az nem lehet ....
long story short:
=> fullra ram volt allva a csaj, de azert en meg ratettem egy par lapattal:
-kulonbozo patternek, foleg az asztralis sik pattern jott be neki(incredible connection, www.fastseduction.com)
-le akartam nyomi a vidamparkot patternt is, de azt mondta, hogy utlja, mert gyerekkoraban rosszul lett
-hol basztam el? montam neki, hogy hany eves vagyok, o 3 evvel idosebb, de kb. 22-nek nezett ki,
leszamitva a protkojat, telleg k. jol nezett ki a csaj.
=> na jo, elkertem az emailcimet, megnezem hogy reagal a tobbi patternra:

Mi tortent meg?
Meglattam a Kati-t a suss fel napban(megint rajottem miert szolitott le ket hete=180cm, szoke, kecses) de meg mielott eszrevett volna en elhuztam a csikot, a napokban kuldtem neki egy ket jozsef attila verset, lehetoleg minel szerelmesebbet, ezt valaszolta:

Szia!

Jó volt az a kávézó.. lehet hogy még visszanéznék..


Miért küldted el nekem a legszebb szerelmesverset?

Kati

na, nem tudom, hogy mit irjak erre....... valami utos patternt azt hiszem, leforditok egy ujat... :-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home